E-Ticaret Süreçlerinde OPEX Eğitimi
Amaç
Günümüzde firmalar pazarlama ve satış stratejilerini ; müşteriler ile birçok kanal üzerinden iletişim kurarken tek bir platform üzerinden yönetmek ve müşteri deneyimini tüm kanallarda yüksek seviyelerde tutmayı amaçlıyor. Omni channel dediğimiz bu pazarlama yaklaşımında online pazarlama ve satış her geçen gün önemini arttırıyor. E – Ticaret hacmi; müşteri deneyimi ve tedarik zinciri tasarımlarının bu yönde gelişmesiyle her geçen gün artıyor. İşletmelerde bu ortamda bu yapıyı bir satış kanalı olmanın ötesinde spesifik olarak yönetilmesi gereken bir iş modeli olarak tasarlamaları gerektiğinin farkına varmaktadırlar.
Kapsam
- E-Ticaret İş Modeli Tasarımı
- E-Ticaret Performans Yönetimi – KPI Seti
- E-Ticaret için İş ve Ürün Geliştirme
- Stok Yönetimi
- Kalite Yönetimi
- Lojistik Süreçleri Yönetimi (Depo – Operasyon ve Kargo Süreci, İade Süreci Tasarımı)
- E-Ticaret süreçlerinde Sürekli İyileştirme Faaliyetleri
Kazanımlar
Katılımcılar bu eğitimle E-Ticaret Süreçleri Tasarımında dikkat edilmesi gereken unsurları, E-Ticaret Süreçleri Performansının nasıl yöneteceklerini, E-Ticaret Süreçlerinde yapılabilecek sürekli iyileştirme faaliyetlerini; (E-Ticaret Sürecinde Değer Akış Yönetimi, Ambalaj ve paketleme maliyetlerinin iyileştirlmesi, Lojistik maliyetlerinin azaltılması vs) uygulama ve örneklerle deneyimleme şansı bulacaklardır.