QFD - Kalite Fonksiyon Yayılımı Eğitimi

Image

Amaç

  • QFD müşteri tarafından ifade edilen ve edilmeyen istekleri anlayarak beklentiyi aşmayı amaçlayan proaktif bir yaklaşımdır.
  • QFD temel olarak müşterinin gereksinimlerini anlayarak, işletmenin bu gereksinimlere nasıl cevap vereceğini belirlemek üzere kalite karakteristiklerine dönüştürülmesini amaçlar.
  • Bu eğitimin amacı, profesyonellere ürün geliştirme maliyetlerinin azaltılması, ürün geliştirme süresinin azaltılması ve garanti problemlerinin azaltılması aşamasında QFD’nin etkin şekilde kullanma becerilerini geliştirmektir.

Kapsam

  • QFD Tanımı
  • Temel Kavramlar
  • Kullanım Alanları
  • Kalite Evi Kavramı
  • QFD Uygulama Adımları
    • Müşteriyi Anlama
    • Beklentilerin Kritik Ürün Karakteristiklere Dönüştürülmesi
    • Süreç Geliştirme
    • Kalite Gelişim Planlarının Oluşturulması
  • Gerçek Hayattan Uygulama Örnekleri
  • Alıştırmalar
  • Vaka Çalışmaları
  • Katılımcı Başarı Ölçme Testi (Opsiyonel)

Kazanımlar
Katılımcılar farklı sektörlerden  örnekleri; müşteri gereksinimlerinin tanımlanmasından kalite geliştirme planlarının oluşturulmasına kadar tüm adımları çalıştaylarla uygulayarak deneyimleme şansı bulacaklardır.

Eğitim Talebi

Lütfen adınızı girin!
Lütfen mailinizi girin!
Lütfen firma adını girin!
Lütfen mesajınızı girin!