Yalın Yönetim Eğitimi

Image

Amaç
Yalın;  müşteri beklenti ve taleplerini en hızlı şekilde cevap verebilirken, talebin alınmasından teslimata veya hizmetin sunulmasına kadar oluşan tüm süreçlerde israfları elimine etmeyi, her gün daha iyiye gitmeyi amaçlayan bir düşünce ile hayatımıza girmiştir. Zaman içinde tüm sektörlerde karşılık bulan yalın düşünce; organizasyonel gelişim ve sürekli iyileştirmeyi iş yapış biçimi haline getirirken sistemsel bir yaklaşımla başarısı kanıtlanmış metodoloji ve araçları uygulamayı ve standartlaştırmayı esas kılar.

Kapsam

  • Üretim ve Hizmet Sistemlerinin Gelişimi
  • Yalın Düşüncenin Doğuşu
  • Değer Kavramı ve Yalın Düşüncenin Temel İlkeleri
  • İsraf – Muda, Muri, Mura
  • Değer Akış Yönetimi
  • Kayıpların Yönetimi 
  • OEE Kavramı
  • Hoshin Kanri – Politikaların Yayılımı
  • Günlük Yönetim Sistemi
  • Standartların Yönetimi – 5S , Görsel Yönetim, Standart İş
  • Yerinde Kalite Yaklaşımı ve Poka Yoke
  • Akışı İyileştirmek – SMED & Hat Dengeleme & Malzeme Akışı Optimizasyonu
  • Taleple Akış hızını dengelemek – Heijunka & Kanban
  • İyileştirmelerin Yönetimi – Kaizen
  • Eğitim ve Gelişimin Yönetimi – TWI  & Kata
  • Yalın Dönüşüm Yol Haritası & Uygulama Örnekleri

Eğitim Talebi

Lütfen adınızı girin!
Lütfen mailinizi girin!
Lütfen firma adını girin!
Lütfen mesajınızı girin!